Je to silné puto, s ktorým sú zviazaní členovia skupinky, keď na verejnosti si vyznávajú lásku, ako keď dvaja ľudia vstupujú do manželstva - Aj v dobrom, aj v zlom. Ktovie kedy predniesol šéf svoju svadobnú reč skupinke, ktorá na rozdiel od snúbencov zahľadených do seba, je zamilovaná do kšeftov a moci. Moc im zachutila viac, ako čokoľvek ľudské, chopili sa jej, preto sa mohla začať svadobná hostina, ktorá nemá páru, v celom šírom svete. Svadobčania si navzájom nosia svadobné dary, ktoré sú percentá zo štátnych zákaziek a štátu, ktorý im vystrojil svadbu sa odvďačujú tak, že mu predávajú všetko potrebné na jeho prevádzku násobne drahšie, ako v iných krajinách. Aká by to bola hostina, keby na nej neboli aj švárne slovenské devy, ktoré sa s pánmi strácajú v prepychových komnatách, ešte že sa nekúpu v ich krvi, ako Čachtická pani, ale kúpu sa v peniazoch. Po dobrom jedle a pití začína ústna hygiena a ktovie, akými páratkami si čistia medzierky medzi zubami. Zvrátenosť súčasnej slovenskej politiky je veľká a uvidíme, či sa R. Fico, tak ako ku Maznákovi, postaví k nemocničnej posteli, na ktorej zomiera vinou systému, ktorý stvorili svadobčania, človek, ktorý ešte mohol žiť, či mu bude hovoriť, že stojí pri ňom v dobrom aj zlom, či k tisícom ľudí, ktorí žijú z ruky do úst, či sa postaví pred súd, kde sa spravodlivosť meria plným mešcom a bude tárať o dobru a zlu.
Páni, máte toho dosť na rováši, aby sme vám to jedného dňa spočítali, protesty verejnosti vás nezaujímajú, aj keď rešpektovanie verejnej mienky patrí k vymoženostiam demokracie, tak ako sa to stalo v týchto dňoch, keď po protestoch verejnosti podal premiér v Libanone demisiu.
Z tohto pohľadu je zrejme slovenský premiér len bábkou v cudzích rukách.