reklama

R. Kaliňák: S pánom Bohom, idem od vás.... (mám už dosť)!

Správa, ktorá obletela Slovensko vyvolala medzi občanmi veľké zdesenie a otázniky – čo bude teraz s nami, kto nás ochráni, kto ochráni sociálny štát, v ktorom sa nám tak dobre žije?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

 Všetci dúfajú, že pán Kaliňák nám nebude spievať známy evergreen, ale sa zo svojimi ovečkami rozlúči možno aj takou ďakovnou rečou.

Môj národ slovenský!

 Ďakujeme ti za to, že si mi dovolil taký dlhý čas ťa ochraňovať, až tak veľmi, že som sa stal najlepší minister vnútra v histórii, za čo som vďačný najlepšiemu premiérovi v histórii. Dokázali sme spolu toho veľa, vybudovali sme pre vás krajinu, kde ste mohli a musíte korumpovať všade tam, kde to potrebujete. Chcete dlhšie žiť, žiaden problém, zaplatíte a žijete! Chcete aby vám v štátnych úradoch vyhoveli, tiež žiaden problém, stačí zaplatiť. Povedzte ctení občania majú takéto vymoženosti v každej krajine? Vyšli sme a vychádzame v ústrety našim podnikateľom až tak, že na miesta, ktoré sú spájane so štátnymi zákazkami sme nanominovali ľudí našej krvnej skupiny a za percentá sa vám dostáva česť profitovať na štátnych zákazkách. To, že spomínané veci nehovorím do vetra najlepšie hovorí fakt, že všetky moje reči sa dajú overiť v reálnom živote občanov i podnikateľov. Tak, ako každý úspešný projekt aj tento môj naráža na neprajníkov, závidia nám, že polícia pod mojim vedením starostlivo strážila nedotknuteľnosť nášho človeka, že sme dokázali zadarmo pomôcť spriateleným vietnamským priateľom, že polícia pod mojím vedením pozatvárala zlodejov konárov v lese, dokázali sme, že aj 5 eurová korupcia je pre nás výzvou, čo chcem dokázať na potrestaní 80 ročného starčeka, čo jasne hovorí naplnenie hesla v praxi - padni komu padni! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Priznávam sa, že pri naplňovaní našich veľkolepých cieľov sa nám stalo, že sme troška, ale ozaj len troška klamali, za čo sa ospravedlňujeme klientom nebankoviek, ale keby sme ešte vládli ďalších 100 rokov, tak môžem zodpovedne sľúbiť, že aspoň jedného klienta by sme odškodnili, chcem z tohto miesta občanov uistiť, že diaľnica medzi Bratislavou a Košicami bude určite najmä zásluhou našej zodpovednej a odbornej práce do 100 rokov dokončená. Napriek tomu som sa rozhodol, hoci som plný sociálnych síl, že s politikou končím, nebudem zo seba robiť chudáka a klamať a pri tom spievať, že mám len nejakú smiešnu korzičku, či opičku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Viem, že máte ťažký život, preto by som vás chcel na záver rozveseliť nejakou srandičkou - Z politiky odchádzam holý – bosý! 

Vďaka ti Slovensko!

Stanislav Martinčko

Stanislav Martinčko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  850
  •  | 
  • Páči sa:  1 275x

Osobný blog občana Slovenska Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu