reklama

Milí naši migranti! (uvítací prejav premiéra)

Srdečne Vás v mene svojom a vlády, ktorej hovoríme zlepenec, vítame na Slovensku. Mnohí ste o našej krajine ani nepočuli,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

tak vedzte, že je to krajina s najvyšším hospodárskym rastom v EÚ a historicky najmenšou nezamestnanosťou. O svoju bezpečnosť sa tak, ako sa my obávame, nemusíte, lebo rezort vnútra vedie najlepší minister vnútra v dejinách Slovenska, a naviac my strieľame vlastných a nie cudzích. Ďalší skvelý minister je pán Richter, ktorého z jeho stoličky neodtiahne ani sedem volov, ten iste pre vás pripraví na mieru ušitý sociálny program, aby ste sa u nás cítili, ako vo vatičke. Chcel by som sa Vám milí migranti ospravedlniť za to, že som Vás chcel nastrašiť v súvislosti s kvótami podaním na súd, ale to bola len taká hra. Priznám sa, sme populisti a v mene populizmu sme ochotní z úst vypustiť hocičo, čo sa má zapáčiť občanom, ale robíme aj tak po svojom, alebo ako chcú v Bruseli. V svojom živote som bol miništrant, som birmovaný, nič na tom nemení fakt, že som časom zaprel Boha, ale bolo to len kvôli komunistom, ktorým by som urobil a robím všetko, čo im na očiach vidím. Preto pre mňa nebude problém stať sa muslimom a spolu s vami vyštartovať na púť do Mekky. Najviac sa mi na vašej viere páči, že môžete mať viac žien naraz a to keď poviem v úzkom straníckom kruhu, neviem, či sa všetci zmestíme do lietadla s kurzom Mekka. Na Slovensku je dobrým zvykom, že za rôzne služby, ako sú štátne zákazky , či eurofondy sa berie všimné od 20 do 30 i viac %. Za to , že sa prevtelíme za muslimov, nechceme od nikoho nič, stačí nám, že prípadne ataky z vašej strany nebudú v blízkosti Bonapartte, alebo iných vytypovaných miest, kde je „náš človek.“ 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Je to fikcia? Necháme na čitateľoch.

Stanislav Martinčko

Stanislav Martinčko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  850
  •  | 
  • Páči sa:  1 275x

Osobný blog občana Slovenska Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu