reklama

Teta Anka píše R. Rašimu. Môj milý Riško!

Práve som sa vrátila z banky, kde som bola skontrolovať, či platby na môj a tak trocha aj na náš spoločný účet pravidelne nabehujú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Musím ti oznámiť, že všetko je v najlepšom poriadku a nemusíme sa obávať vôbec o našu budúcnosť, ktorá je aj tvojou zásluhou ružová. Až ma striaslo, keď som si predstavila, že na staré kolená by som mala žiť z dôchodku, ktorý nakoniec ani neviem aký mám, ale keď vidím, aké majú dôchodky moji rovesníci, tak je mi z toho až zle. Preto som ti za to vďačná môj milý Riško, aký si napísal múdry list do poisťovne, aby občania zásluhou našich prístrojov boli naďalej zdraví. Neviem, kto ti pri písaní radil, len si myslím, že až taký prefíkaný nie si, ale ak to bol Paľko, tak palec hore! Múdro a to si na Vás najviac cením, ste zdôvodnili, že naše firmy majú ďalej poskytovať svoje prístroje ľuďom, lebo ako ja k tomu prídem, aby moje a aj Vaše peniaze neboli chránené investície. Veď aj zmluvy medzi krajinami majú klauzulu o ochrane investícii. Riško, ty sám vieš najlepšie, koľko som sa spolu s vami v živote nadrela, kým som si mohla dovoliť kúpiť pár CT-čiek a dať ich do služieb zdravia nášmu už aj tak chorému národu. Myslím si, že keď náš národ nevyliečia naše prístroje, tak už potom neviem, kto ich vylieči. Som preto na teba Riško hrdá, ako na vlastného syna a v mojich očiach si udatný rytier, ktorý nezaváhal ani sekundu a smelo sa postavil voči tým, ktorí by boli proti záujmom našej rodiny. Riško si ozaj ako udatný rytier, lebo tvoja sila je znásobená nie len v tvojich známostiach, ale aj preto, že si členom našej veľkej rodiny SMER-SD, kde všetci svorne vyznávame sociálne istoty. Ja ešte aj v mojom pokročilom veku chcem spolu s Vami chrániť našu krajinu a aj keď by som už robiť nemusela, chcem s Vami robiť pre ľudí až do roztrhania tela! Riško končím, lebo ma čaká ešte veľa práce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Srdečne Vás všetkých pozdravujem.

 Vaša Anka

Nevieme, či je to fikcia, alebo pravda, nech si každý vyberie.

Stanislav Martinčko

Stanislav Martinčko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  850
  •  | 
  • Páči sa:  1 275x

Osobný blog občana Slovenska Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu